Ik deed beginnen aan om uw grotere "Speedy" tote kopen in de basis bruinachtige stof met de LV geparafeerd of monogram, en ik vond het ook. Het was groot genoeg dat ik gebruikte het ook als de zak voor weekend trips geweest. Gezien het feit dat dan, mijn type is evenals veranderd, hoewel ik vermijden iets bedrijfslogo, ik bleef Louis Vuitton tassen te verzamelen elk moment mijn persoonlijke uitgaven budget toegestaan, met name elk moment kunstenaar Marc Jacobs samen met behulp van fantastische kunstenaars te genereren uitwerken creaties.
De Louis Vuitton monogram geperforeerde zakken kijken na zowat alle eisen en ook omstandigheden die meestal de vraag van uw bedrijf met tassen. U vindt hier een uitgebreide verscheidenheid waarbij Michael Kors Belgie zakken met betrekking tot diverse situaties, ongeacht of je toevallig op jacht naar, reistassen, het dragen van tassen, of misschien instructie zakken te vinden. Individuen vereisen verschillende zakken met betrekking tot diverse instanties die ook de werkelijke afmetingen te Longchamp Gent bepalen of zelfs voor de uitvoering vermogen ..
|